Stel uw vraag
,
Gratis advies?
Bel direct met één van onze experts of laat uw gegevens achter en wij bellen u terug. 
Bel mij terug

Gratis E-book voor een zichtbaarder facilitair bedrijf

Dit e-book is bedoeld voor facilitair managers en andere professionals die zich bezighouden met facility management, het facilitair bedrijf of de facilitaire afdeling. In dit e-book gebruiken we deze termen door elkaar. Uiteindelijk gaat het steeds over hetzelfde: een orgaan dat facilitaire processen beheert en zorgt dat de organisatie zich op haar primaire taken kan richten.

 

De 'why'

Dit laatste is ook direct de reden voor het ontstaan van dit e-book. Als het facilitair bedrijf zijn werk goed uitvoert, is het min of meer onzichtbaar. Hier kleven echter nadelen aan. Wat mensen niet zien of opmerken, zijn ze geneigd te onderschatten. Wanneer zich een bezuinigingsronde aandient, zal het management weinig problemen zien in het korten op een afdeling waarvan ze het belang niet op waarde weten te schatten. Dit moet je als facilitair afdeling zien te voorkomen. Het is dus van belang de afdeling zichtbaar te maken. Hier komt het begrip customer experience of klantbeleving om de hoek kijken. Een in de marketing veel gebruikte term en hét antwoord op de vraag hoe je het facilitair bedrijf een gezicht geeft. Hierover lees je meer in dit e-book.

 

Het e-book is tot stand gekomen in samenwerking met Schoonmaakjournaal, TH&P en Atir.

 

Gratis toegestuurd

Wilt u ook aan de slag met het vergroten van de zichtbaarheid van uw facilitaire afdeling? Laat dan uw gegevens achter (bedrijfsnaam, naam en e-mailadres) in onderstaand contactformulier.  Het e-book wordt dan per mail toegestuurd.

 

 

Uw bedrijfsnaam:
 
Uw naam:*
 
 
Uw email of telefoonnummer:*
 
Plaats
 
 
Waar kunnen we u mee helpen?